Vrei să reușești simplu și eficient să dai jos din kilogramele luate în timpul iernii? Dieta vi se pare prea grea și nu vă satisface nevoile? Nutriționiștii vin cu sfaturi care să vă ajute în situația aceasta.

Totul este mult mai simplu decât ați putea crede. Trebuie să învățați să slăbiți calculandu-vă caloriile și respectând un program strict de masa. Trebuie să evitați excesele alimentare și să dați la o parte alimentele nesănătoase. Optați de acum încolo pentru alimente sănătoase, bogate în vitamine, minerale și fibre. Aceasta nu este doar o opțiune mult mai simplă decât o dietă strictă, ci este și o opțiune mult mai sănătoasă.

Mai jos urmează cele 7 sfaturi, oferite de nutriționiști. Acestea sunt reguli de bază pentru a putea da jos kilogramele de care vreți atât de mult să scăpați. Nu uitați totuși să consultați un medic specialist înainte pentru a elimina orice riscuri.

kilogramele


Specialiștii vă sfătuiesc să:

1. Consumați cât mai multe alimente bogate în fibre. De exemplu: fructe, legume, cereale integrale. Acestea facilitează tranzitul intestinal.
2. Încercați să aveți gustări sănătoase între cele 3 mese principale. Optați pentru un fruct.
3. Nu săriți peste micul dejun. Este cea mai importantă masă a zilei. Totodată, aceasta ar trebui să vă ofere energie pentru ziua în curs.
4. Beți cât mai multă apă. Respectați programul alimentar și introduceți cât mai multe lichide în fiecare zi, precum ceaiuri, limonadă, sucuri naturale, apă.
5. Nu mâncați în timp ce stați la televizor sau calculator. Cercetătorii au demonstrat că atunci când nu ești atent la ce mănânci, ai tendință să mănânci mai mult.
6. Consumați alimentele ce au un indice glicemic cât mai scăzut, precum mere, banane, legume verzi, fasole. Acestea vă oferă o energie de lungă durată.
7. Renunțați la zahar. Prepară dulciuri în casă, folosind îndulcitori naturali (sirop de arţar, nectar de agave, miere, melasă, sirop de ştevie).