Marile companii au introdus produse noi în această săptămână care vor contribui la reducerea schimbărilor climatice.

Există motive întemeiate: schimbările climatice sunt unul dintre cele mai mari pericole pentru supraviețuirea pe termen lung a întreprinderilor. Există cantități masive de plastic acumulate în depozitele pentru deșeuri. Unele dintre acestea emit gaze cu efect de seră, fapt care contribuie la accelerarea încălzirii globale. Acestea au nevoie și de perioade foarte lungi de timp pentru a se degrada. Totodată, majoritatea consumatorilor preferă în ultimul timp companiile care reduc riscul modificărilor climatice.

companii

Burger King

Burger King, de exemplu,  a vândut o alternativă fără carne a vestitului său Whopper. De mai mult de un an folosește produsul pe bază de plante. Pentru consumatorii care au acces la el, Burger King face afacerea ceva mai prietenoasă cu mediul. Totodată, lanțul alimentar a anunțat că își schimbă dieta vacilor prin adăugarea a 100 de grame de lemongrass pentru a reduce emisiile de metan.

Aceste tipuri de emisii sunt principalul factor care generează încălzirea globală. Dacă atmosfera devine densă în aceste gaze, lumina care provine de la soare nu mai poate fi reflectată înapoi în spațiu și rămâne captivă în atmosferă până când se dezintegrează pe Pământ. Acest fenomen generează căldură.

Compania deținută de Restaurant Brands International a declarat că această carne de vită hrănită cu lemongrass este folosită acum în Whoppers la unele restaurante din Austin, Los Angeles, Miami, New York sau Portland. În medie, 50%, până la 65%, din totalul emisiilor de metan, provin din activități umane.

Noutăți pentru băutorii de whisky

O altă noutate este adusă de pasionații băuturii Johnnie Walker care vor putea savura în curând whisky-ul lor favorit, scotch, dintr-o sticlă ecologică. Compania a anunțat crearea unei sticle pentru băuturile spirtoase pe bază de hârtie. Recipientele sunt fabricate din lemn provenit dintr-o sursă durabilă.

Tehnologia va permite brandurilor să-și regândească design-urile de ambalare sau să mute desenele existente pe hârtie, fără a compromite calitatea existentă a produsului„, a spus Diageo într-un comunicat.

Se preconizează că ambalajul fără plastic va debuta la începutul anului viitor și va ajuta compania să îndeplinească obiectivele de sustenabilitate stabilite de Organizația Națiunilor Unite.