Unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail face angajări masive în România, în această perioadă, iar salariile sunt bune. Sunt posturi disponibile în aproape toată țara, iar câștigul ajunge și la 7000 de lei pe lună.
Gigantul străin care face angajări masive în România. Ce salarii oferă
Kaufland, unul dintre cei mai importanți angajatori din România, caută personal, fiind făcute angajări atât în Capitală, dar și în alte localități. Posturile vacante sunt de lucrător comercial, șef raion, manipulant mărfuri, graphic designer sau manager adjunct, potrivit anunțurilor publicate pe site-urile de specialitate.
Cei care vor să aplice pentru un post la Kaufland trebuie să știe că salariile încep de la 2.500 de lei pentru un lucrător comercial. Însă, pot ajunge până la 6.000 de lei în cazul unui manager adjunct. 7.000 de lei se oferă pentru postul de consultant.
Astfel de job-uri dun disponibile în Brăila, Timișoara, Galați, București, dar și în Târgu-Mureș, Mangalia și Brașov. Ce condiții sunt necesare pentru a fi angajat la Kaufland? În cazul lucrătorilor comerciali se cer studii medii și disponibilitatea de a lucra în ture.
Este important de precizat că un lucrător comercial care obține postul de casier câștigă 4.085 de lei net, în fiecare lună. Pe lângă salariu, angajații primesc și un bonus în valoare de 800 de lei, în fiecare an.
De asemenea, Kaufland oferă angajaților bonuri de masă de 630 de lei în fiecare lună. Beneficiază de 22 de zile lucrătoare de concendiu în fiecare an, zile libere cu ocazia anumitor evenimente din familie, bonusuri acordate cu ocazia zilelor aniversare, etc.
Ce responsabilități are un manager adjunct
Mai mult, angajatorul oferă anumite cursuri gratuite pentru copiii angajaților. Cei care își desfășoară activitatea la Kaufland pot opta pentru asigurare de sănătate și pot avea posibilitatea de a participa la cursuri de formare profesională.
Cei care ocupă funcția de manager adjunct au contract de muncă pe perioadă nedeterminată. Este necesară experiența în coordonarea unei echipe, dar și a cunoștințelor în sectorul comerțului. Totodată, trebuie să aibă capacitatea de organizare și prioritizare.
Un manager adjunct în cadrul unui magazin Kaufland se va ocupa cu gestionarea activității magazinului, fiind orientat spre rezultate. De altfel, va trebui să asigure cantitatea neceară de mărfuri și să monitorizeze costurile magazinului în anumiți parametri.